sobota, 23 kwietnia 2016

tolerancja

Cześć!
Dzisiaj postanowiłam poruszyć temat  tolerancyjny a zwłaszcza dzisiaj skupie się na homoseksualizmie.


Większość polaków jest taka ze nie toleruje osób którzy wolą partnerów tej samej płci , wyśmiewają ich od najgorszych .
A zastanowiłeś się czasem jak ty byś się czuł na ich miejscu ?Fajnie byś cię czuł  jakby ktoś cie obrażał? NO raczej nie .
  Aaa i pewnie większość z was myśli ze osoba która jest zakochana w tej samej płci morze zmienić orientacje  ojjj nie, mylisz się  homoseksualizm  jest wrodzony.

Moim zdaniem homoseksualizm to nic złego to jest normalne po prostu nie wszyscy jesteśmy tacy sami i każdy to powinien zrozumieć.


Najbardziej nienawidzę słuchać jakiś ludzi którzy nie znają tej osoby ale ją obrażają bo zobaczyli ze np. chłopak z chłopakiem się całuje dziewczyna z dziewczyną więc trzeba już ją obrażać.
STOP! Ona również ma uczucia takie same jak ty zrozum. Na dłuższa metę ta osoba morze  wpaść w depresje lub morze co innego sobie zrobić i kogo to będzie wtedy wina ?? Na pewno nie jej.
Ludzie proszę zastanówcie się lepiej 10 razy przed czymś co chcecie powiedzieć bo czasem to jest nie potrzebne a morze drugą osobę skrzywdzić.




 post był krótki ale mam nadzieje ze sie spodobał , a do niektórych osób troszeczkę przemówił .

16 komentarzy:

  1. Tolerancja to najważniejsze, to też są ludzie tak samo jak my. :)

    ancciia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam przyjaciółkę - lesbijkę. Trzymam bardzo mocno kciuki,aby odnalazła swoje szczęście. Niestety pochodzi z bardzo katolickiej rodziny, która nie rozumie kim ona tak naprawdę jest.

    Może wpadniesz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tolerancja jest jedną z ważniejszych wartości, również mam nadzieję, że kilku osobom przemówiłaś do rozumu! ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pracowałam w klubie dla homoseksualistów i jestem tolerancyjna jednak uważam ze czy jest sie homo czy hetero to... Bitch please po co publicznie sie lizać?! Sa jakieś podstawy savoir vivre w miejscach publicznych prawda?

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście jestem tolerancyjna i nie mam nic przeciwko homoseksualistom. Chyba, że są nimi tylko z powodu mody, wtedy mi się to nie podoba :)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się twój post, i to w jaki sposób go napisałaś. Zgadzam się z tobą w 100% :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam nic do związków dziewczyna z dziewczyną, czy chłopak z chłopakiem :))
    Uważam, że serce to nie sługa i co z tego, że dziewczyna kocha dziewczynę?
    To nie jest osoby postronnej sprawa :))
    Każdy ma prawo do miłości! Mój najlepszy przyjaciel jest gejem, i co z tego? Kocham go mimo wszystko!
    Najgorsze w tych czasach jest jednak, że wiele rodziców uczy dzieci, być nie tolerancyjnymi :(( Tak nie powinno być! Mój tata nie znosi gejów i zawsze to mówi! A ja mam to gdzieś co on o tym myśli! Gej to też człowiek! Też ma uczucia i ma prawo do miłości! Zresztą z lesbijkami jest tak samo! Co my do tego mamy? Nie powinniśmy się tym przejmować i obrażać takie osoby, bo każda osoba jest taka sama, to nie zmienia jej człowieczeństwa, to nic nie zmienia! Nic!
    Zgadzam się z tobą w 100%. To co powiedziałaś jest prawdą i ciesze się, że nareszcie ktoś się odważył swoje zdanie na ten temat :))
    Zapraszam do mnie --> http://ksiazki-wiktorii2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również mam tatę który nawet nie chce słyszeć o żadnych gejach albo lesbijkach ;c i często sie wtedy z nim kłócę i tłumacze mu to ale jemu sie nie da przemówić ze to są również normalni ludzie ;/

      Usuń
  8. Zgadzam się! Serce nie sługa, ale niestety ostatnio zauważam, że całujące się dziewczyny dla wielu ludzi (szczególnie chłopaków) są cudownym, a nawet seksownym zjawiskiem i zachwycają się lesbijkami. A kiedy zobaczą parę chłopaków to w ich stronę sypią się wyzwiska. Niektórzy ludzie to zacofane hieny, które żerują na szczęściu innych.

    http://flawlessgold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo tolerancyjna. Niektórzy ludzie myślą ze tolerancja polega tylko na szanowaniu osób innej orientacji, ale to cos wiecej, chodzi tez o poglądy , o wszystko tak naprawdę. Popracuj nad budowaniem zdan bo niektóre sa niezbyt dobrze złożone. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to toleruję ale nienawidzę jak ktoś taki się liże na ulicy :/

    Bardzo ładny nagłówek:)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post!:)
    Nominowałam Cię do LBA :) Więcej szczegółów u mnie: panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post!
    Ja sama toleruje takie związki ale nie lubię patrzeć jak się całuja...
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie z tolerancja ciężko, ale nie hejtuje :) mocny post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie z tolerancją jest prosto. Akceptuję TO! W końcu każdy powinien być sobą, a jeżeli osoba jest zakochana w tej samej płci niech to okazuje. Najlepiej być sobą i żyć z tą osobą niż dopasować się do świata i być zupełnie kimś innym. To jest moje zdanie i będę się tego trzymać ;)
    Całuję Yuu i zapraszam do siebie: the-schools-adventures-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jeśli chodzi o temat seksualizmu polecam książkę http://siostrydajarade.blogspot.com/2016/04/pamietnik-lesbijki-erik-edwardson.html

    OdpowiedzUsuń