niedziela, 28 lutego 2016

Cześć! :)

To mój pierwszy post :)
Niestety nie blog. W każdym zakładanym blogu czegoś po czasie mi brakowało. Pomysłu na post,chęci, czasu  a może czegoś innego ? Szczerze mówiąc sama nwm.
Długo się zastanawiałam czy założyć tego bloga czy się opłaca czy dalej za niedługo mi się nie znudzi. Ale pomyślałam sobie czemu nie? Spróbuję , może się uda.
Zastanawiałam się nad tym już  przed feriami A tu już dawno po feriach i już szkoła. Rzeczywistość wróciła.
No ale nie będę się już rozpisywać. Teraz się krótko  przedstawię.



No to tak mam na imię Kinga i mieszkam w małej wsi ,  jestem rocznik 2000  mam aktualnie 15 lat  co samo za siebie mówi , że jestem uczennicą 3 gimnazjum.
Jestem niską , szczupłą^^ osobą która lubi aktywny tryb życia. Moje włosy są krótkie (do ramion) koloru  jasny brąz, oczy natomiast zielone. Nie jestem jedynaczką mam kochane rodzeństwo dwóch starszych ode mnie braci których bardzo kocham no i ukochanych rodziców.
Jestem osobą która chętnie pomaga innym, którzy potrzebują wsparcia. Jestem wyrozumiała i opiekuńcza.
Często pojawia się u mnie wrażliwość i poczucie obowiązku. Staram się optymistycznie patrzeć  na świat jednak nie  zawsze maluje się on w jasnych barwach.
Miało być krótko i mam nadzieję ze was jakoś tym postem o mnie zachęcę do czytania mojego bloga.

21 komentarzy:

  1. Milego blogowania!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od teraz jesteś jedną z nas. :) Powodzenia w blogowaniu. :)

    http://only03.blogspot.com/ <- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też w swojej przygodzie miałam kilka przerw, kilka nawet długich więc wiem jak to jest, ale zawsze wracałam bo to jest po prostu moja pasja i się w tym realizuję :)
    Mam nadzieję, ze to już Twój ostatni blog i że nie zabraknie Ci nigdy chęci i determinacji by go prowadzić :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia z blogiem, dam Ci tylko jedna radę, która przyda ci się z blogowanie na dłuższą metę. Nie wstawiaj skrótów takich jak nwm, cb, tb. Nie wszyscy wiedzą co to znaczy i odbiera treści pewnej nutki smaku podczas czytania. Taka mala rada ;)
    Życzę Ci powodzenia z blogiem no i wytrwałości. Jeżeli chcesz pomocy w małej korekcie tekstów, baner lub logo to pisz na maila: opetana.muffinka@gmail.com
    Chętnie coś poradzę :)

    http://bibliotekaslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę na pewno będę na to zwracać więcej uwagi :)

      Usuń
  6. witamy i powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wydajesz się być bardzo ciekawą osobą :)
    powodzenia w blogowaniu :)
    P.S. w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    www.iamonlyania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. rocznik 00 pozdrawia! powodzenia :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super się zaczyna :) daj sobie czas , nie rezygnuj tak szybko :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci powodzenia i wytrwałości w blogowaniu, bo to wspaniała sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się zapowiada! powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę powodzenia, a przede wszystkim wytrwałości w blogowaniu.\
    Mam jedną radę, jeżeli piszesz posta, nie stosuj skrótów- blogger to nie Facebook. :D
    Będę zaglądać!
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia kochana:)
    Piękne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post....powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mama nadzieję, że pisanie bloga Ci się spodoba i znajdziesz na niego wiele swoich , idywidualnych pomysłów.
    Też uważam że skróty to raczej nie w blogu - może pasują jak je piszesz we wiadomościach dla znajomych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w blogowaniu. O czym będziesz blogowała
    PS Zapraszam do mnie http://mycharlotte2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. zielone oczy <3 jeju, zazdroszcze.
    powodzenia w pisaniu bloga. chętnie bede zagladac czesciej , jak znajde czas oczywiscie ;)

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłego dodawania postów :)
    Podążaj za marzeniami :)
    Mój blog:http://smiechlemse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę powodzenia w blogowaniu. "Niech los zawsze Ci sprzyja.".

    OdpowiedzUsuń