czwartek, 3 marca 2016

♥Informacja ♥


Cześć!
Na samym początku chciałabym podziękować za miłe komentarze z waszej strony pod moim pierwszym postem , strasznie mnie to motywuje do dalszego pisania dla was.
Chciałabym  napisać post  typu Q&A. Tylko nie wiem czy wy chcecie aby się pojawił :) To zależy wszystko od was.
Jak chcecie się dowiedzieć więcej  o mnie to pytania napiszcie w komentarzach pod tym postem, a  ja postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
                                                Mam taką nadzieje że będzie ich przynajmniej parę  
Już nic nie mam do powiedzenia :) I jeszcze raz dziękuję za te miłe komentarze pod ostatnim postem naprawdę jest to dla mnie bardzo ważne

8 komentarzy:

  1. u mnie dziś była piękna pogoda. słońca nie było, ale i tak było ciepło. z córką byłyśmy na spacerku i każde z nas zadowolone :D

    a jakiej muzyki słuchasz? :)

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaj post Q&A <3 tego typu posty sa bardzo ciekawe i dzieki nim czytelnik może lepiej poznać autora :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ktoś wie, że blogujesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak rodzina odbiera Twoją pasję?
    Jak widzisz przyszłość bloga?
    Co jest dla Ciebie natchnieniem?
    Masz ulubioną/ulubionego blogerkę/blogera?
    Twój ulubiony blog...
    Opisz jedną z pasji, poza blogowaniem, oczywiście.
    Zabaw się w czarodziejkę...tylko jedno zaklęcie. Co chciałabyś zmienić w sobie za machnięciem czarodziejskiej różdżki?
    Opowiedz o spełnionym marzeniu.

    Powodzenia. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że tak mało tekstu i tylko jedno zdjęcie , rozbuduj trochę posty , następny post czekam na Q&A
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. taka rada xd wstawiaj wiecej zdjec i pisz wiecej tekstu ;)
    nie mam pytan kuzyneczko ;( ;*

    OdpowiedzUsuń