czwartek, 31 marca 2016

Q&A#1


Cześć!
W ostatnim poście TU pisałam ,że jeżeli macie jakieś pytania to możecie zadawać ,a ja na nie wszystkie postaram się odpowiedzieć i szczerze mówiąc nie wierzyłam w to ze pojawi się jakieś pytania :) Za co wam kochani bardzo dziękuje 
W tym poście na nie odpowiem i mam nadzieje ze wam się spodoba.

1.Jakiej muzyki słuchasz ? 

Nie mam jakoś określonej słucham to co mi się spodoba po prostu .

2. Czy ktoś wie, że blogujesz??

No na pewno te osoby które mnie czytają a z otoczenia to nie wiele.

3.Jak rodzina odbiera twoją pasję?

Bracia i rodzice raczej nie wiedzą o istnieniu bloga ale tak jak kuzyni kuzynki odbierają to pozytywnie.

4. Jak widzisz przyszłość bloga?

Sama  nie wiem. Ale mam nadzieje ze to co pisze niektórym osobą jednak się podoba bo wiadomo nie każdemu i że liczba wyświetleń i obserwatorów się będzie zwiększać :)

5.Twój ulubiony blog?
TEN czytam od pierwszego posta :)

6.Opisz jedną z pasji, poza blogowaniem oczywiście. 

Moją pasją od niedawna jest gra w piłę siatkową. Zaczęłam regularnie chodzić na treningi i jeździmy z drużyną na zawody. Gra sprawia mi niesamowitą frajdę za to ją bardzo lubię .

7. Co chciałabyś zmienić w sobie za machnięciem czarodziejskiej różdżki ?

Chciałabym zmienić w sobie zachowanie, być bardziej pewna siebie.

To  tyle  moich odpowiedzi. Jeszcze raz wam dziękuje za pytania. Mam nadzieje ze spodobał się wam post tego typu. 

6 komentarzy:

  1. Świetny post ! Czekam na więcej :)

    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takich postów można się dużo dowiedzieć o ich autorach. Dość krótki, ale to może przez moją żądzę wiedzy. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ciekawe pytania, ja jakbym miała czarodziejską różdżkę to nie zmieniłabym chyba iczego :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post, można się dowiedzieć dużo o Tobie, aczkolwiek zbyt wiele to się nie dowiedziałam, bo odpowiadałaś strasznie ogólnikowo. Myślę, że jakbyś miała więcej pytań to mogłabyś całkiem obszerniejszy post dać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie by było mieć taką czarodziejską różdżkę ;) Ciekawa pasja. Życzę Ci powodzenia w grze. Nigdy nie widziałam tego bloga co podałaś w ulubionych, ale zapowiada się całkiem ciekawie. Muszę poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. blog to bardzo pozytywna sprawa, jeśli robi się to z pasją a nie na siłę :)

    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń