sobota, 14 maja 2016

Ulubione cytaty ♥

Cześć!
Dzisiaj podzielę się moimi ulubionymi cytatami co dają mi dużo do myślenia może wam niektóre tez się spodobają , a mam taką nadzieję. Często wyrażam cytatami swoje własne poczucie humoru również opisuje jakieś zdjęcia  a najczęściej to się zdarza na facebook'u ♥ 



"Dopiero w prawdziwym cierpieniu dostrzegłam, że czas nie leczy ran - czas pozwala tylko zrozumieć co się stało." 


"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapomniały jak latać."


"Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same."


"Każdy człowiek jest jak Księżyc. Ma swoją drugą stronę, której nie pokazuje nikomu."


"Człowiek naraża się na łzy, gdy raz pozwoli się oswoić."


"Szczęście jest jak dobre zdrowie. Zatęsknisz za nim dopiero, gdy je utracisz."


"To Kim jesteś , jest niezmiernie ważniejsze, od tego co posiadasz."



"Ludzkie życie jest kruche, więc żyj każdego dnia z całych sił i kochaj bliskich najmocniej jak potrafisz."


"Naucz się zatrzymywać łzy w połowie twarzy, tak by nie dotknęły uśmiechu."



"Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego."



"W życiu nie warto iść na skróty , najbardziej smakuje to co kosztowało nas najwięcej wysiłku."





Mam nadzieje ze się podobały przynajmniej co niektóre. Miło mi będzie jak będziecie w komentarzach zostawiać cytaty które WY najbardziej lubicie. 

4 komentarze:

  1. Najbardziej spodobał mi się ostatni. Fajny pomysł na zdjęcia, ale popracuj nad jakoscią! ;) Cytaty bardzo życiowe. :)


    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed ostatni cytat najlepszy pokazuje że nieważne jak się wygląda ale jest się sobą bo głupio być kopią innych

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeci cytat od końca najbardziej mi się spodobał. Moim ulubionym cytatem jest ,,Memories Never Die'' czyli ,,Wspomnienia Nie Giną''. Daje mi ten cytat dużo do myślenia i moje przemyślenia na temat różnych cytatów znajdziesz na moim blogu. Bardzo ładne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam.

    http://marthas-journal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne cytaty! Ten drugi jest najlepszy ♥ I śliczne zdjęcia:)
    Moim ulubionym cytatem jest ''pieprzyć normalność'' :D

    http://jestem-folta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń